شامپو مناسب موهای رنگ شده چیست؟

مرتضی علیپور
10 تیر 1400 | 00:14
تصویر شامپو مناسب موهای رنگ شده چیست؟

همه ما به زیبایی ظاهر خود اهمیت می دهیم. زیبایی مدل مو و رنگ موی، نقش به سزایی در زیبایی چهره ما دارند و تا حد زیادی در تعیین سن و سال ما مهم هستند. مثلا یک رنگ مو ممکن است شما را ۱۰ سال جوان‌تر یا  مسن‌تر از چیزی که هستید نشان دهد. رنگ کردن مو، راهی جذاب برای تغییر ظاهر یا افزایش جلوه ی رنگ طبیعی موها است که احساس رضایت و جذابیت فوق العاده‌ای برای شما به ارمغان می آورد.

امروزه با ورود راهکارها و فرمول های جدید برای جذابیت و جلوه ی زیبا و دلبرانه موها، دیگر خبری از رنگ های ساده و پایه­ای مثل قهوه­ای و شکلاتی یا عسلی نیست. با دکلوره، دکوپاژ یا ریموور و هایلایت های جذاب و رنگ‌سازهای متنوع که همگی با ایجاد تغییرات شیمیایی در رنگدانه های مو همراه است، ظاهری متفاوت و فریبنده به شما می دهد. اما این مواد شیمیایی معایبی هم دارد و اغلب آسیب‌رسان هستند.

آیا تا بحال احساس کرده‌اید که بعد از شستن موهای سرتان بلافاصله پس از رنگ کردن یا دکلره کردن (سایر روش‌های زیبایی مو)، نرمی و لطافت سابق موهایتان را از دست داده‌اید؟؟؟ و یا حتی شکستگی و خشکی ساقه موها و موخوره و ریزش موها را تجربه کرده اید؟؟ باید بدانید این اتفاق برای اکثر موهای رنگ شده می‌افتد. مواد شیمیایی موجود در رنگ موها، علاوه بر اینکه به موها، جذابیت و زیبایی می بخشند، به سلامت موهای شما، آسیب می رسانند و انعطاف مو را کاهش می دهند.