فواید اسکراب صورت

حسین بهین فراز
27 فروردین 1402 | 06:23
تصویر فواید اسکراب صورت

فواید اسکراب صورت

 

با سلول‌های مرده پوست خداحافظی کنید.

اولین و مهم‌ترین مزیت استفاده از اسکراب صورت، از بین بردن سلول‌های مرده پوست از روی صورت است. سلول‌های مرده پوست صورت شما را خشک و کدر می‌کند. اینها همچنین منافذ پوست شما را می‌بندند. اسکراب‌های صورت پوست شما را کاملا لایه برداری کرده و سلول های مرده پوست را از بین می‌برند.

 

منافذ پوست را باز می‌کند.

بدن ما روغن‌هایی تولید می‌کند که به عنوان مرطوب کننده طبیعی عمل می‌کنند. با این حال، گاهی اوقات پوست ممکن است به دلیل این روغن‌های طبیعی بیش از حد چرب شود. روغن اضافی در منافذ پوست شما ذخیره می‌شود و باعث مسدود شدن آنها می‌شود. در نهایت منجر به بروز آکنه خواهد شد. لایه برداری به باز کردن این منافذ و جلوگیری از احتمال آکنه کمک می‌کند

 

دیگر پوسته پوسته نمی‌شود.

ممکن است بسیاری از شما متوجه لکه‌های خشک روی پوست خود شده باشید. این تکه‌های پوستی خشک به عنوان پوسته پوسته شناخته می‌شوند. اینها ناسالم هستند و همچنین پوست را کدر می‌کنند. لایه برداری صورت با استفاده از اسکراب صورت به شما کمک می‌کند تا از شر پوسته پوسته شدن پوست خلاص شوید. منجر به پوستی صاف و روشن تر خواهد شد.

 

مشاهده انواع محصولات اورجینال ماسک اسکراب صورت در ماه تیکه

 

دیگر جای زخم آکنه وجود ندارد.

اسکراب های صورت همچنین به کاهش اسکار آکنه و لکه های تیره روی پوست شما کمک می کنند. اسکراب روند طبیعی لایه برداری پوست را تقویت می کند. هنگامی که صورت خود را اسکراب می کنید، سلول های مرده و آسیب دیده پوست را از بین می برد و به پوست اجازه می دهد تا جوان شود. لکه های تیره و اسکارها در نتیجه رنگ روشن تر می شوند.

 

از رشد مو جلوگیری می کند.

موهای رشد کرده زیرپوستی می توانند خسته کننده باشند زیرا نقش مهمی در شیوع جوش دارند. اسکراب صورت یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از آسیب دیدن موهای زیر پوستی است. اسکراب صورت را انتخاب کنید که دارای خواص ضد عفونی کننده باشد تا اسکراب صورت شما ایمن تر و مفیدتر باشد.
جدا از عواملی که در بالا ذکر شد، اسکراب های صورت نیز سطح پوست شما را صاف و درخشان می کنند. وقتی صورت شما صاف تر، نرم تر و درخشان تر به نظر می رسد، عزت نفس شما افزایش می یابد.

 

روش استفاده از اسکراب

  1. پوست خود را با آب گرم بشویید(بهترین زمان اسکراب بعد از حمام است که منافذ پوست باز است)
  2. اسکراب را با نوک انگشتان خود بمالید و به صورت حرکات دورانی خیلی آروم ماساژ دهید ،برای بدن میتوانید فشار دست را بیشتر کنید.
  3. دست ها و پاهای خود را با حرکات دایره ای مالش دهید و به سمت داخل حرکت کنید.
  4. با استفاده از آب گرم کاملاً بشویید.
  5. در صورت تمایل اصلاح کنید.
  6. پوست را خشک کنید و کمی مرطوب نگه دارید.
  7. مرطوب کننده بزنید. استفاده از مرطوب کننده در حالی که پوست شما هنوز مرطوب است، رطوبت را بیشتر نگه میدارد.

 

می توانید در این لینک محصولات اورجینال انواع اسکراب بدن را مشاهده کنید.